1398-01-11 07:07
369
0
62244
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به گلستان:

ارتش برای خروج سیلاب و امداد به هموطنان تمام تلاش خود را می کند /آمده ام در روزهای سخت کنار مردم باشم/موج جدید بارشی اوضاع را پیچیده کرد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به استان گلستان گفت:آمده ام در روزهای سخت  همرماه با همرزمانم در کنار مردم باشم و ارتش جمهوری اسلامی ایران برای خروج سیلاب و امداد به هموطنان در کنار سایر اعضای ستاد بحران استان تمام تلاش خود را می کند.

به گزارش گلستان ما؛ امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی صبح امروز در فرودگاه گرگان اظهار کرد: از روز اول چند کار کلی بود که باید انجام می گرفت  که یکی انتقال مردم از محله های خطر به محله های امن و مسئله دوم نگهداری اسکان و تغذیه و حفظ بهداشت مردم بود  که ارتش در کنار سایرنهادها به این مبادرت کرد.

وی با بیان اینکه سیلاب  یک مهندسی و مدیریت عمومی  برای کاهش خطرات احتمالی  نیاز داشت که باید پیشگیری میشد که خطرات بعدی کاهش یابد. و  قبل از اینکه  آب شهرها و روستاها را به این شکل دربر بگیرد آن را از محل اصلی به سمت دریا هدایت می شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اینها همه کارهای عمومی بود  که دست اندرکاران استان و ستاد مدیریت بحران  و ارتش که یک عضو ان است از همان ابتدا آغاز کردند.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه در روزهای اول اقدامات خوبی انجام شد و انتظار داشتیم که به مرور  وضعیت تثبیت شود، تصریح کرد: از دو روز گذشته وضعیت پیچیده تر شد و در روزهای آینده  نیز با ورود موج جدید بارشی و احتمال آب شدن برف با مشکلات و سیلاب‌های جدید و سخت تری روبرو خواهیم بود.

وی بیان کرد: تصمیمات جدیدی گرفته شد، تا بتوانیم هرچه بیشتر آسیب ها را تقلیل دهیم و خطرات جانی را به صفر برسانیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در خاتمه متذکرشد:  خروج آب حفظ جان و ریسیدگی به تغذیه و اسکان  مردم  مهمی است لذا آمده‌ام که در روزهای سخت همراه با همرزمان در کنار مردم باشم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.